P>Mereba... İsmim Nermin... Kitabı ben de okudum...Açıkcasını söylemek gerekirse, içinde bi takım karikatürler, bir takım saçma sapan firkirlerden başka hiç bi şey yok bence...Sulu zırtlak, gırgıra matrak olucam diye elinden geleni ardının berisine koymayan bi çizer ve sayfalarıyla insanı neş-e batağına sürüklemeye çalışan bir kitabla karşılaştım diyebilirim adeta...
Kitap ile ilgili henüz yorum yapılmamış.