Kitabın adını isteyen istediği gibi anlasın, istediği gibi yorumlasın diye düşünüyorum. İnsanlarımız hep gülsün, güldürsün, gül gibi temiz duygular taşısın, insanlarımız düşünsün, düşündükçe doğruyu, iyiyi bulsun, yanlışlardan vazgeçsin istiyorum. Hepimizin amacı değil mi iyiyi, doğruyu güzeli, faydalıyı bulmak, yardım etmek, doğru ve dürüst yaşamak. Polisin amacı değil mi, darda ve zorda olanlara yardım etmek, iyilikleri getirmek, kötülükleri gidermek, insanları güldürmek ve iyiyi düşündürmek...
Kitap ile ilgili henüz yorum yapılmamış.