Suçlu insanları reddediyoruz. Çünkü içimizdeki en karanlık bölgeyi gösteriyorlar. Herkeste bu vardır: Bir insanın temsil ettiği her şey diğerlerinde de vardır. Hepimiz insanız, uzaydan gelme yaratık değiliz. Aksini düşünürsek bile "İnsan" ve "Canavar" arasında sınır tanımlanmaz. Geçilmesi kolay bir alan.
Kitap ile ilgili henüz yorum yapılmamış.