Güney Sibirya 1996...- Başardım...- Çok zor... Zor oldu...- Ama artık o benim!...- İşte! Kesinlikle korunmalılar!- Çok zaman geçti, ama buz, onları korumuş...- Tamam...- Şimdi yapılacak tek iş mezarın girişini kapatmak...- Kimse bir şey fark etmemeli...- Hiç kimse...- Yoruldum... Yeniden oraya girmek gerçekten zordu...- Ama önemi yok. Benim görevim bitmek üzere, efendimin isteği gerçekleşecek...- Haydi güzelim!...- Eminim denizin ötesini gören adam gelecek... O zaman görevim tamamlanacak...
Kitap ile ilgili henüz yorum yapılmamış.