Duygularda saklı kalan, Saygı ile, giz kalmadı... Ben ve Sen ler , ayrı ayrı, Alfabede Biz kalmadı... Gönlümde tatlı bir, bela gibisin, Sen bendeki benim, tek sahibimsin... Desem ki Bebeğim, artık benimsin. Sevgilim, benimle evlenir misin? Kolay mı içinden, sevgini atmak, Ölü müyüm, sağ mı? sorsaydın keşke... İşkencene, nokta koyabilirdin, Tek kurşunla beni, vursaydın keşke!... Dilin sussa bile, gözün konuşur, Ne giysen farketmez, sana yakışır, O gözlerle gönlüm, nasıl tanışır, Deli ettin beni şeker gibisin...
Kitap ile ilgili henüz yorum yapılmamış.